10 minute de antrenament cu Kettlebell

Antrenamentul cu Kettlebell este printre cele mai interesante antrenamente care implică greutăți suplimentare.

0 Comments

În acest video ți-am pregătit 8 exerciții fizice  pentru un program de antrenament cu Kettlebell. Seria de exerciții Kettlebell pot fi folosite ca exerciții pentru încălzire sau chiar pentru un antrenament full body cu Kettlebell.

Pentru început trebuie să-ți alegi greutatea potrivită, în cazul meu este Kettlebell de 16 kg cu care mă simt cel mai comod pentru a face serii din 20 de repetări.

În acest video ți-am pregătit 8 exerciții fizice  pentru un program de antrenament cu Kettlebell. Seria de exerciții Kettlebell pot fi folosite ca exerciții pentru încălzire sau chiar pentru un antrenament full body cu Kettlebell.

Pentru început trebuie să-ți alegi greutatea potrivită, în cazul meu este Kettlebell de 16 kg cu care mă simt cel mai comod pentru a face serii din 20 de repetări.

Lista de exerciții pentru antrenament cu Kettlebell

  • Rotirea Kettlebell în jurul corpului
  • Rotirea Kettlebell cu picioarele depărtate
  • Trecerea Kettlebell printre picioare A
  • Trecerea Kettlebell printre picioare B
  • Kettlebell Swing (Balansari)
  • Kettlebell Swing cu schimbarea brațelor
  • Single Kettlebell Clean
  • Ridicare Kettlebell la piept
  • Genuflexiuni cu Kettlebell

Antrenamentul cu Kettlebell este printre cele mai interesante antrenamente care implică greutăți suplimentare. Fă acest program Kettlebell de 2 sau 3 ori pe săptămână și vei dezvolta un corp de spartan.
Mult succes.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Descoperă 10 exerciții acasă care îți modelează corpul în 4 săptămâni... Fără sală de fitness.

  • Top 10 exerciții acasă cu greutatea corpului
  • Arzi calorii în timp ce îți tonifiezi corpul
  • Se potrivesc pentru HIIT & Metabolic Workout
>