5 Mituri despre slăbit rapid: Ce dietă de slăbit te ajută ?

Nutriția este cel mai critic și cel mai semnificativ moment, când vine vorba de slăbit rapid care funcționează pe termen lung.

0 Comments

Mituri despre slăbit rapid

Slăbitul rapid este un subiect controversat despre care s-a scris și se va scrie în continuare. Acest articol are scop ca să-ți ofere o altă perspectivă asupra acestui subiect. Dacă cauți pastilă magică pentru slăbit rapid, atunci acest articol nu este pentru tine. 

Mai jos vei găsi soluții realiste despre slăbit sănătos fără careva riscuri pentru sănătatea ta. Există industrii de miliarde care au rolul să ne îngrașe iar altele ne oferă soluții pentru slăbit rapid. 

Cu atâta informație în jur, devine tot mai greu să găsești soluții și cel mai important să fii liniștit cu tine însuți chiar dacă ai câteva kg în plus. Există mulți alți indicatori care contează atunci când vine vorba de sănătatea ta.

De ce este periculos slăbitul rapid?

Slăbitul rapid presupune eforturi foarte mari în privința alimentației si a exercițiului fizic. Aceste eforturi pot fi ne sănătoasă și din acest motiv îți va fi greu să le adopți pe termen lung ca parte din stilul tău de viața, pentru a-ți menține greutatea și pe viitor. 

Majoritatea dietelor pe care le intalnesti la tot pasul pe internet și prin revistele mondene pot fi cu adevărat nesănătoase. Ele reduc foarte mult caloriile zilnice, chinuind corpul și forțându-l să între într-o stare fiziologică în care încearcă să conserve cat mai multă energie.

Prin urmare, sistemul imunitar nu mai funcționează optim și te îmbolnăvești mai usor, capacitățile cognitive îți sunt limitate, ai căderi de energie și irascibilitate crescută și îți este tot și tot mai greu în viața de zi cu zi.

În plus, chiar dacă slăbești mult la început, începi să arzi tot mai lent grăsimea și o depui mai ușor. 

Atenție!

Nu înseamnă că arderea grăsimilor e periculoasă. În acest articol am vorbit despre exerciții pentru slăbit. Detalii aici.

Arderea grasimilor e un proces cât se poate de natural prin care corpul uman face rost de energie iar faptul că poți să treci prin acest proces mai eficient, mai des, și să arzi mai multă grăsime într-un timp mai scurt NU e cauza nici unuia din dezavantajele dietelor tipice.

5 Mituri despre slăbit rapid 

Diete de slabit rapide 10 kg

#1 – Ca să slăbești rapid, trebuie să mănânci porții mai mici.

Majoritatea persoanelor care slăbesc respectă această regulă pentru a slăbi. Drept justificare folosesc ideia că porțiile mici accelerează metabolismul și favorizează pierderea în greutate. 

De fapt, astfel de declarații nu au fost confirmate în practică. Și studiile recente au arătat că nu există nicio diferență pentru corp în porții și în numărul de mese. În ceea ce privește metabolismul, este important doar numărul de calorii consumate, nu frecvența consumului.

#2 – Pastilele pentru slăbit rapid

S-ar părea că popularitatea pastilelor pentru slăbit a dispărut la sfârșitul secolului al XIX-lea. Dar mai sunt cei care cred în miracolul lor. Din păcate, o pastilă magică care ar arde instantaneu excesul de grăsime nu a fost încă inventată.

Dar, de exemplu, vitaminele din tablete sunt destul de favorabile pierderii în greutate. A lua vitamine cu siguranță nu te va transforma într-un model, dar poate reduce cantitatea de alimente pe care le consumi.

#3 – Să mănânci după 6 este interzis

Unul dintre miturile preferate ale generației noastre. De fapt, corpului nu-i pasă când mâncăm – dimineața sau seara, contează doar numărul de calorii. Bineînțeles, acest lucru nu schimbă regula conform căreia nu ar trebui să mâncați alimente grele (grase, prăjite și condimentate) cu 2-3 ore înainte de culcare – acest lucru nu se reflectă în cel mai bun mod asupra sistemului digestiv, care dorește să se odihnească și noaptea.

#4 – Înlocuitorul de zahăr este mai bun decât zahărul

Recent a fost efectuat un studiu în care șobolanii au fost hrăniți atât cu zahăr obișnuit, cât și zaharină. Cei care au fost hrăniți cu înlocuitor au câștigat mai multă greutate la sfârșitul observației, decât cei care au fost hrăniți cu zahăr obișnuit. 

Oamenii de știință explică acest lucru prin faptul că zahărul „fals” nu conține calorii suplimentare – din această cauză, sistemul digestiv „se confundă” și nu poate arde calorii și nu poate regla consumul de alimente, așa cum se întâmplă cu zahărul real. 

Prin urmare, este mai bine să mănânci alimente cu zahăr natural, dar în doze mici, de exemplu: fructe sau iaurt.

#4 – Pentru a slăbi rapid este suficient să renunți la anumite grupe de produse

Experții au dovedit de multă vreme că pentru slăbit rapid, trebuie să cheltui mai multe calorii decât le consumi. Din păcate, problema nu poate fi rezolvată prin abandonarea mai multor produse.

Din dorința noastră de a arăta bine, creatorii de reclame pe Internet câștigă bani foarte buni, care se oferă să trimită SMS-uri pentru a afla ce produse îți distrug viața. Nu crede în mituri de genul acesta. 

Arde mai multe calorii decât primești, asta este cheia succesului.

Vreau să slăbesc rapid 10kg ce fac?

Înainte de a-ți reconstrui complet dieta și de a-ți schimba stilul de viață, trebuie să consulți un specialist calificat și să asiguri că nu ai boli cronice și dezechilibre hormonale.

Regulile de bază în care poți pierde 10 kg într-o lună, acasă și fără a afecta sănătatea se bazează pe trei piloni:

  • Curățarea corpului.
  • Activitate fizică regulată.
  • Meniu alimentar corect. Norma de calorii.

Cum curățăm și dezintoxicam corpul?

Se recomandă o dată în lună să introduci în zile de post, în care consumi doar apă astfel toxinele se vor elibera din corpul tău. O altă metodă este vizita regulată a saunei sau efortul fizic, datorită acestor doi factori se deschid porii și prin transpirație se elimină toxinele.

Îți ofer 3 rețete de sucuri foarte gustoase și sănătoase, care vor elimina din organismul tău toxinele.

Suc din lămâie și miere

Ia 2 lingurițe de suc proaspăt de lămâie, amestecă-le cu un pahar de apă caldă, adaugă o linguriță de miere naturală și o bogiță de imbir ras. Sucul va contribuie la imbunătățirea sistemului digestiv și îți va oferi o bună dispoziție pe parcursul întregii zile.

Suc din sfeclă, măr și țelină

Stoarce sucul dintr-o sfeclă, 2 mere și 4 țeline, după care amestecă-le. Consumă a câte 2 linguri pe zi, una dimineața cu jumătate de oră înainte de mâncare și alta seara.

Suc din citrice și morcov

Stoarce sucul dintr-o portocală, o lămâie și un morcov, amestecă-le cu 100ml de apă minerală. Consumă toată compoziția înainte cu jumătate de oră de masă.

Acest cocktail este o adevărată scăpare de la oboseală și stare depresivă.

Metode de a slabi rapid: Activitatea fizică regulată

Acasă antrenamentele se pot face zilnic, oferă minim 15-20 de minute în fiecare zi, iar rezultatul îl vei vedea chiar în prima săptămână, fără a afecta sănătatea. De regulă, zonele cele mai problematice sunt abdomenul, coapsele, fesele brațele și șoldurile.

Axându-mă pe exercițiile de bază pentru întregul corp ți-am elaborat următorul plan:

Genuflexiuni cu săritură.
Începe în poziția pentru genuflexiuni, apoi sari utilizând puterea mușchilor abdominali. Acest exercițiu lucrează mușchii fesiere, mușchii spinali, mușchii de la picioare și abdominali. 

Fă 15-20 de repetări.

Flexii inverse.
Așează-te pe spate cu genunchii la 90 de grade și cu mâinile la ceafă. Ridică partea superioară a corpului și coapsele, apoi realizează o extensie. 

Repetă exercițiul de 20 de ori.

Genuflexiuni cu un picior în spate.
Fă un pas mare înainte și menține dreaptă  partea superioară a corpului.Apoi coboară drept în jos.

Repetă exercițiul de 20 de ori pentru un picior și 20 pentru altul.

Plank.
Așează-te pe podea, având drept puncte de sprijin degetele de la picioare și antebrațele. Menține corpul drept în această poziție cât poți mai mult. Acest exercițiu întărește abdomenul, spatele și umerii.

Stai așa 60 sec.

Alergare cu genunchii la piept.
Aleargă pe loc, ridicând genunchii cât mai sus posibil cu fiecare pas. Menține dreaptă partea superioară a corpului în timpul acestui exercițiu.

Aleargă 25-35 secunde.

Meniu alimentar corect. Norma de calorii.

Nutriția este cel mai critic și cel mai semnificativ moment, când vine vorba de slăbit rapid. De aceea, trebuie să-ți  planifici planul de alimentație pentru o lună înainte, numărând caloriile și kilogramele pierdute.

Micul dejun este una dintre cele mai importante componente ale unei diete sănătoase. El este cel care ar trebui să fie consistent, sănătos, saturat cu carbohidrați și proteine ​​utile. 

Tratamente de slabit rapid acasa

Principala tehnică pentru pierderea adecvată în greutate este excluderea următoarei liste de produse alimentare din dietă:

  • mâncarea grasă, sărată, prăjită în ulei;
  • produse de panificație și prăjituri;
  • cofetărie;
  • conserve;
  • sosuri, ketchup, maioneza;
  • zahăr.

Este foarte important să ții minte că în procesul de slăbire este necesar să consumi  multe lichide, care îmbunătățesc metabolismul și funcționarea aproape a tuturor organelor. 

Cel mai bine este să bei apă plată purificată. Printre altele, consumul de lichide te poate face să te simți plin, să-ți  accelerezi metabolismul și să ai un efect benefic asupra părului și a unghiilor.

Norma de calorii optimală.

Dacă menții o dietă pentru slăbit rapid, atunci aportul de calorii este așa: micul dejun – 300-500 kcal, gustare după-amiaza – 70-100 kcal, prânz – 400-600 Kcal, gustare seara – 70-150 kcal, cină – 150-240 kcal.

Despre necesarul zilnic de calorii pentru atleți vezi acest articol. Detalii aici.

Ce cred eu despre slăbit rapid ?

De regulă oamenii vor rezultate rapide fără efort. E normal să vrei doar că realitatea este cu totul alta. Nu ai cum să slăbești rapid. Fii sincer cu tine. Doar pune-ți o întrebare simplă: În cât timp ai ajuns la greutatea pe care o ai acum?

Adevărul este că în mod normal nu ai cum să te îngrași peste noapte, nici peste 2 – 3 luni sau mai mult. Problemele de greutate se acumulează în timp ca rezultat a modului de viață și a alimentației incorecte.

Îmi amintesc cu prim 2007 (lunile de primăvară-vară) reușisem să mă îngraș puțin. Vedeam că se acumulează grăsime pe burtă și imediat m-am întrebat: De ce?

Răspunsul a venit pe loc: Nu mai mergeam la sală de sport ( era închisă) plus că aveam un regim alimentar studențesc foarte dezechilibrat. Pentru mine atunci a însemnat o stare de alertă și imediat am trecut la acțiune. Din septembrie am început frecventarea regulată a antrenamentelor și această problemă a dispărut.

Desigur să nu aș putea să-mi mențin greutatea optimă doar cu antrenamentele. Cum am spus și în articolul despre exerciții pentru slăbit, cel mai important factor este alimentația.

Sunt selectiv la produsele alimentare. În același timp, metoda de preparare joacă un rol aparte. Despre principiile mele alimentare vezi pagina destinată acestui subiect aici.

Concluzii despre metode de a slabi rapid

Cu toții ne dorim să arătăm fit și să avem un corp pe care să-l putem admira. Partea bună este că toate aceste lucruri sunt reale iar noi putem influența acest proces. În loc să cauți soluții despre slăbit rapid, mai bine începe de azi să incluzi în rutina zilnică un program de antrenament. 

Începe să ai grijă la alimentația ta și modul cum pregătești mâncarea. În același timp, dacă ai decis să mergi pe acest drum : Nu renunța. Rezultatele vor apărea dacă vei depune suficient efort și vei crede în forțele proprii.

Îți recomand să te abonezi la acest proiect unde vei găsi tot de ce ai nevoie pentru a  adopta un stil de viață sănătos.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Descoperă 10 exerciții acasă care îți modelează corpul în 4 săptămâni... Fără sală de fitness.

  • Top 10 exerciții acasă cu greutatea corpului
  • Arzi calorii în timp ce îți tonifiezi corpul
  • Se potrivesc pentru HIIT & Metabolic Workout
>